vulnerable -

Söndag 2 september

Jag började skriva på detta inlägg igår natt men jag vart så sjukt trött så jag kunde inte skriva klart det :P
 
I söndags så kom Totta hem från jobbet vid halv 10 då tog jag mina sygrejer och gick ut och väntade in Majkii. Så for vi till Dvärsätt och fortsatte sy. Lite efter 11 åkte vi iväg några och gick på en loppis som var i närheten..

Fortsatte sy på badrocken och det fick bra tills jag började med kantbandningen. Vet inte vad som hände men tvillingnålen gick av, och då blev kantbandningen förstörd kan man säga. Det var huvan som jävlade till allt, men nu vet jag till nästa gång (jag inte tänker sy en sån här) hur jag ska göra för att slippa trassel vid kantbandningen.. Vi åkte iväg en sväng på en loppis som också var i Dvärsätt, fyndade en pop-dress för 10 kr och ett knoppussel för 20 kr. Dagen gick så himla fort, så helt plötsligt var klockan 15 och det var dags att packa ihop och åak hem.
 
Hann bara hem och in med grejerna så stack jag ner till Helena. På vägen mötte jag David så snackade med honom ett bra tag, sen fort förbi en tjej och köpte några saker till Ronja av henne, sen till Helena och skriva ut några bilder och snacka lite. Sen skulle jag skynda hem så vi kunde börja med middagen men då stötte jag på min gamla handledare Margareta från Träningsskolan så då stannade jag och snackade med henne ett bra tag..
 
Sen kom jag hem och vi gjorde klyftpotatis med sötpotatis och morötter, Totta stack ner till Dudda och grillade kotletter och sen åt vi. Sen fick Ronja ett bad och sen blev det sängen för henne. Jag och Totta började kika på Snow white and the huntsman men jag somnade efter halva och vaknade vid 6 på morgonen av att Ronja var vaken :P Trött tjej..



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: