vulnerable -

Fredag 2 november

Även denna morgon startade med att vi åkte på badet och hade babysim. Ronja var rätt trött men höll humöret uppe, efteråt skyndade vi oss hem dock så hon fick sova. Totta tog med henne i vagnen till Dudda och jag började sy ihop klänningen. Sen efter 12 gjorde vi oss i ordning och åkte till tågstationen för att plocka upp Lisa :)
Sen for vi på Dollarstore en snabbis för att köpa ballonger och tårtljus, som de inte hade på Maxi :O Sen åkte vi förbi Smycka och hämtade ut presenten till Ronja som hann bli klar i tid :) Sen vidare till Maxi och köpte en prinsesstårta till kalaset.
 
Väl hemma satte Totta igång sitt långkok som skulle bli vår middag, medan jag och Lisa lekte med Ronja. Jag fortsatte även att sy på klänningen. Totta tog Ronja i vagnen och gick ut och jag och Lisa passade på att surra. Sen åt vi middagen som var jättegod, bra gjort Totta! :) Sen fick Ronja ett bad och gå och lägga sig. Lisa var trött efter lite sömn så hon la sig tidigt, Totta spelade dataspel och jag satt mest och funderade på hur jag skulle göra med klänningen som hade blivit för lång.
 
Och eftersom jag glömt he in bilder från babysimmet så kommer de nu :)
 
 


kickan

coola bilder :)



PUBLICERAT: 2012-11-18, 22:54:32 | URL: http://kick86.blogg.se
Anonym

åhh vilka fina undervattensbilder på Ronja!! Hon njuter verkligen :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: