vulnerable -

Måndag 17 september

Idag har varit en fruktansvärt regnig, tråkig, jobbig och hemsk dag. Började med inatt när jag matade Ronja första gången och glömde byta blöja. Gissa vem som vaknar senare och har läckt bajs i hela sängen? Upp och riva ur allt då, bädda nytt, Ronja aspigg på golvet.. Tur nog somnade hon om efter vällingen.. Sen vaknade hon när Totta kom hem, jag vaknade också till men kände mig såååååååå död!! Inte bara av trötthet utan för att hela näsan var ugentäppt och kroppen febervärkte :( Sov om till efter nio, sjukt skönt men mådde inge bättre då. Ville bara ligga kvar resten av dagen men så funkar ju inte livet alla gånger...


Tog en dusch och blev lite fräschare. Totta tog Ronja i vagnen och gick till Jon. Jag åt mat och vilade. Sen kom de tillbaka och vi åkte in till stan för att gå på bankmöte kl 14. Ronja somnade i vagnen och sov nästan hela mötet.. Efter det handlade vi lite på Ica i stan och sen tog vi bussen hem.

Gjorde hemgjord pizza och lagomt till vi skulle äta var min smak borta :( Sen tog Totta ett bad med Ronja och jag vilade i soffan.. Läste böcker med Ronja och sen la Totta henne vid 7, hon somnade direkt..

Jag tog en varm dusch och sen låg jag i soffan och kollade på HIMYM hela kvällen. Orka något annat... Ja dagen har inte varit ovanlig på något sätt men jag har känt mig så orkeslös att allt känts som sju svåra år.. Nu vill jag bli frisk!! Blir inget bad för mig imorgon i alla fall, får ta kort istället :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: