vulnerable -

Stan en sväng

Sydilla hade fått in nya, jättefina tyger igen, så jag var ju "tvungen" att åka in till stan och gå dit. Åkte in vid 12 när Ronja (och även jag) sovit första vilan. Köpte tre tyger, tyvärr hade ett rosa med elefanter sålt slut på knappt 1 dygn :/ Men det var inte sååå fint så det var inte hela världen..

Sen kom Dudda in till stan så vi gick och fikade med honom på Krikelin. Ronja fick smaka prinsesstårta av honom men det verkade inte vara någon hit det heller.. Sen gick vi en svöng på stan, träffade Ning och söta lilla Alice så vi följde med henne på HM och kikade. Dudda köpte en väst till Ronja, jättefin var den så det tackar vi för :)

Sen tog vi och åkte hem så Ronja fick sova hemma i sin säng. Börjar bli lite väl less på stan, är en sak att gå med någon för då kan man ju prata, men att gå själv bara för att Ronja sover är riktigt tråkigt, men om hon sover i vagnen går man hellre på stan än runt Lugnvik ;) Saknar verkligen att ha en hiss eller bo på nedre plan med egen altan/gård då kunde hon alltid sova ute i vagnen och jag vara inne och göra något "viktigt"..



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: