vulnerable -

Söndag 28 oktober

Jag och Ronja var ju solo då Totta jobbat, så jag var upp rätt tidigt för att hinna göra i ordning mig själv, Ronja och ge henne mat, för att sen ta bilen och åka in till sjukhuset före 9. Det var dags för nya babysimmet, och nu ska vi hålla till på sjukhuset då bassängen på Solliden börjat tappa plattor. Totta slutade ju dock 9 så han skyndade och mötte upp oss på sjukhuset :) Lite trist visade det sig dock att vi var ensamma i gruppen. Skulle vart en till med men den kunde inte komma, så vi kommer byta tid till kl 12 istället, det kan nog bara bli bättre också då Ronja förhoppningsvis hunnit sova en gång innan det. Hon vaknade ju nämligen efter 6 på morgonen så där vid halv 10 när babysimmet skulle börja var hon jättetrött, och det märktes för hon försökte inte simma eller något..
 
Grinig var hon dock inte heller, men ju mer vi plaksade på desto piggare blev hon (konstigt nog) för i slutet så sprattlade hon på och klarade stångövningen riktigt bra :) Hon skulle hålla i sig i stången och flytta sig själv åt höger och vänster utan att släppa taget. Jag säger det väl typ hela tiden, men hon är verkligen så himla duktig!
 
Efter babysimmet åkte vi bort på folkets hus och gick på loppisen en sväng, Ronja fick sova i vagnen medans. Sen gick Totta med henne in till stan och jag tog bilen. Svängde förbi Dollarstore och köpte tre par strumpor med halkskydd till Ronja. Sen möttes vi upp borta vid sjukhuset nästan och då väckte vi Ronja. Så gick vi upp och hälsade på Sandra, Dennis och Hanna. Tjejerna lekte och vi fikade ;) Sen fick de mat och sen åkte vi på Maxi för att handla lite.
 
Hem och Totta la Ronja i vagnen och gick ut, medan jag pluggade lite. Sen kom de tillbaka och Totta gjorde middag till oss. Efter det fick Ronja bada och sen lägga sig. Jag fortsatte och plugga hela kvällen med undantag för när vi kollade på Solsidan :) Blev äntligen klar med uppdraget och skickade in det. Sen gick jag och sov.



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: