vulnerable -

Tisdag 15 maj

Idag hade jag blivit lovad sovmorgon av Totta när han kom hem från jobbet. Men Ronja sov så bra inatt (matning när jag la mig vid halv 1, och så vid halv 6) så när vi vaknade fem i åtta imorse kände jag mig pigg så fort jag lyft över Ronja till sängen för att mata henne. När Totta sen kom hem efter typ en kvart var jag inte ett dugg trött, så att somna om kändes bara dumt. Totta tog hur som helst med sig Ronja och åkte iväg för att köpa ett datorspel, Diablo 3. Jag passade på att duscha och ladda hem nyaste GG ;)

Sen när de kommit tillbaka och Ronja somnat åt jag mat och såg på GG. Sen gjorde vi oss klara för att gå in till badet. Sandra&Hanna mötte upp oss vid Hofvallen och så promenerade vi i det underbart härliga vädret, trots motvind :)

Idag badade inte jag utan jag stod bredvid och tog massa kort :) Idag var sista gången på babysimmet :( Men de fick varsina diplom, så sött :) Hur som fick de testa flytvästar och Ronja var så duktig (som vanligt ;)) och flöt omkring själv i flytvästen. Sen la Totta henne på mage i den och då klarade hon av att vända sig själv till rygg. Lilla duktiga tjejen!

Efter badet åt vi glass och sen gick vi n till stan, där skiljdes vi åt och jag och Totta gick ner på McDonalds och åt middag.. Nyttiga familjen ;) Jag har varit så sugen på donken sen jag hörde talas om deras wraps för några dagar sen, så jag ville testa, och den jag åt "grilled chicken" var jättegod! :)

Efter maten var vi lata och tog bussen hem, mest för att Totta hade ont i bakbenet hehe.. Kallas väl egentligen knävecket/vaden. Väl hemma fick jag/vi ett ryck och tog och storstädade överallt. Alla hyllor damtorkades, dammsög och skurade golv och så bytte vi även sängkläder, blir nice att sova inatt :) Sen la vi Ronja och jag tog en dusch (jag älskar att duscha) och efter en stund kom Helena över och såg på DH med mig :)







Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: