vulnerable -

Måndag 14 maj

Idag var en riktig jävla slödag! Var så trött och opepp imorse när Ronja vaknade vid 6 tiden att jag efter matning la henne igen och sen snoozade ända fram till klockan 10 innan jag äntligen tog mig i kragen och klev upp. Jag säger snoozade istället för sov, eftersom jag fick stoppa i nappen femtitusen gånger, byta blöja två gånger, mata en gång till, rätta till snuttisarna tjugotusen gånger och vrida upp speldosan några gånger och slutligen undanleda med leksaker mellan varje slumrande. Kände mig som en usel mamma, men hon skrek ju inte och ville upp, utan hon hade bara svårt att komma till ro själv, men sov hon också emellanåt. Om man säger så här så låg vi lite efter på sömnkontot både hon och jag.

Dusch, mat och slö i soffan. Sen slö på golvet när Ronja vaknade. Matning och idag gick gröten ner galant :) Ammade dock fullt efteråt i alla fall.. Sen drog vi oss bortöver till BVC för föräldragrupp. Fick äntligen se på matfilmen, efter massa trassel med ljudet. Hem, Ronja somnade som en stock, jag åt mat och sen låg vi på golvet och övade sitta, stå och ligga på mage, Ronja alltså, jag spelade lite Frågefeud och laddade ner lite nya appar också. La Ronja och sen kollade jag ikapp på BB, äntligen! Har legat 1 vecka efter i 2-3 veckor nu, men nu är jag ikapp med BB, ligger bara efter med alla serier förutom GG då :P Men det gör inget, tar ju snart slut alla ändå för sommaruppehållet :(

MEN NU SKA JAG BANNE MIG GÅ OCH SOVA!!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: