vulnerable -

6 månader

Idag blir ju vår lilla skatt 6 månader gammal. Det är helt sjukt att det redan har gått ett halvår sen hon föddes. Lätt de bästa 6 månaderna i mitt liv. Är så lycklig att vi fick just henne, hon var värd att vänta på :)
Hon är i en sån rolig ålder nu när hon börjar lära sig massa nytt hela tiden, sover bra och äter bra och kan vara nöjd med att ligga själv på golvet eller sitta i sin gåstol/matstol så jag kan pyssla på med annat även när hon är vaken. Känns jobbigt dock att tiden gått så fort, så jag vill gärna att tiden nu fram till ettårsdagen ska gå lite saktare, speciellt under sommaren för den vill jag inte ska ta slut ;)









Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: