vulnerable -

Söndagen 26 februari

På söndagen var det dags för Philips dop :) Vi mötte upp Majkii och styrde mot Ope där vi plockade upp Lollo. Sen åkte vi till Revsunds kyrka. Dopet var jättefint, kort, asfin sång av Sandra. Efteråt bjöds det på fika i församlingsgården. Smörgåstårta och fikabröd :)

Tyvärr så tog jag aldrig kort på presenterna vi gav Philip. Men av oss och Sandra fick han en grön Jabadabado-bil, ett stjärnmemo och en mätsticka. Sen av bara oss fick han två tavlor som Helena hade gjort. En rumtavla och en bokstavstavla, jättefina var dom! Sen vet jag inte om jag får lägga ut bild på Philip, så jag gör inte det. Men superdupersöt var han i alla fall i sin fina dopklänning :)

När vi kom tillbaka till stan och hade lämnat Majkii åkte vi och handlade. Sen vart det hem och fortsätta med dopbestyr.




Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: