vulnerable -

Söndag 8 juli

Vaknade vid 8 och klev upp med Ronja. Försökte få i henne gröt, men efter npgra skedar svalnade både gröten och hennes intresse. Katrinplommon gick dock bra att äta ;)
Vid 12 gick Totta iväg och spelade bandy och under tiden sydde jag en basker till Tuva-Li, då Therese antydde att hon ville ha en. Tuva har ju nyss fyllt år så tänkte jag kunde ge henne den då. Totta kom tillbaka och vi gjorde oss i ordning för att åka till Therese med familj som hade litet kalas för Melvin och Pela som fyllt år i fredags. Madde, Glenn, Majkii, Aylin, Kickan, Stefan, Sebastian, Monia & Hugo var också där, så fullt hus :) Åt lite tårta och surrade massa med Kickan och Therese, man ses ju allt för sällan! Jag har i alla fall hela tiden trott att Kickan väntar en mini-Kicka, och det står jag fast vid. Lovade för ett tag sen att göra en basker till bebisen om det blev en tjej, och Kickan hoppas på det då hon så gärna ville ha en basker, så då lovade jag idag att jag gör en oavsett vad det blir, en bra grötpresent :)
 
Efter surr och fika åkte vi vidare till Birgitta och Janne (Tottas mamma) där vi skulle få middag. Bjöds på grillad kotlett med stekt potatis, jättegott! :) Mindre flugor denna gång skönt nog. Blev kvar en stund men sen åkte vi hem och la lilla Ronja. Minns inte vad jag gjorde resten av kvällen men förmodligen inget intressant då..
 



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: