vulnerable -

Mer tid tack?!

Åh vad jag är värdelös på det här. Men min tid räcker inte till till allt jag vill. Jag måste ju prioritera och oftast lockar det mer till att sy, se på film med Totta eller umgås med vänner om kvällarna. På dagtid finns det oftast ingen tid då jag helst inte vill sitta framför datorn när Ronja är vaken, tycker hon förtjänar all uppmärksamhet då. Tyvärr får hon inte den ändå då man ska duscha, sminka, äta och laga mat också. Men från och med imorgon är det jag som kliver upp vid 7 och försöker hinna duscha&sminka mig i alla fall innan hjärtat vaknar. De senaste dagarna har hon ju sovit till 9 så man kan ju hoppas den trenden håller i sig ;)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: