vulnerable -

Lördag 30 juni

I lördags stod badhuset på vårt schema. Och roligt nog fick vi med oss hela goa familjen Belin/Molin :) Ronja badade på, men vi fick ta ett litet break för matning, sen fick hon leka lite i arnlandskapet, det gillade hon :) Sen tog vi och åt en sen lunch allihopa. För min del blev det pommes frites med hamburgedressing, det är mumma det :) Ronja smaskade päron och kex. Jag fick även smaka en bit av Helenas kycklingpanini och den var jättegod!
 
Efter långfikat var Ronja så trött så jag gick och duschade och bytte om med henne. Sen åkte vi hem så hon fick sova lite. Efter sovstunden packade jag med mig lite sygrejer och så tog vi med oss symaskinen och gick ner alla tre till Jon&Helena för att umgås ännu mer :) Killarna åkte iväg och handlade äckelkorv till sig, och kinamat till oss och barnen :) Blev kyckling med grönsaker och ris för min del :)
 
Efter barnen somnat satt jag och Helena och lekte med min nya symaskin och killarna satt och kikade på tvn. Var tänkt vi skulle spela spel igen men det blev aldrig så..
 



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: