vulnerable -

Grå dag

Idag är en riktigt tråkig och seg innesittar-dag.. Vaknade vid kvart i 8 när Totta kom hem men kändde inte för att kliva upp, var dödstrött då Ronja fick för sig att det var morgon efter 3 inatt, till kl 5.. :( Hon är ju inte pigg heller utan hon ÄR trött och "vill" sova, men kommer inte till ro.. Så lesamt.. Klev upp efter 8 i alla fall för då vaknade även Ronja. Tog en dusch och så men sen tog energin slut.. Har inte gjort mycket vettigt idag och Ronja verkar också trött då hon nu sover för tredje gången idag.. Snorig är hon också så har vi otur håller hon på att bli sjuk :(

Jag har också vilat en stund på soffan men nu är det väl dags att göra något. Har ju hunnit blogga ikapp nu i alla fall ;) Vill/borde sy, men det tar ändå emot. Suck, har ju massa fina tyger men jag får lite ångest och vet inte vad jag ska sy :( Ska sy klart presenten i alla fall men det är bara det jobbiga svåriga pillret kvar och det är inte kul att sy, det är då jag förstör hela grejen typ haha..

Satt och tittade på andras bloggar med saker de sytt och kom på att jag kanske skulle ge mig på att sy en mössa igen i jerseytyg så den blir bra, och ärligt talat, Ronja behöver ju en tunnare mössa nu också, det är ju inte varma vindar direkt.. JÄVLA SKIT SOMMAR!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: