vulnerable -

Tävlar!

Nu är jag med i en tävling hos Emelie Ohlsson där man kan vinna två webbkurser. Eftersom jag redan har "Sätt ljus på dina bilder", "Behind the scenes" och "Redigeringskurserna" så skulle jag nu vilja vinna Bröllopsfotograferingskursen och Naturfotografering. Bröllops just därför att det är det svåraste att fotografera i kyrkor, och man har bara en chans att få till bra bilder. Man kan ju inte gärna be prästen att ta om vigseln om bilderna skulle bli dåliga! Så att lära mig mer om hur man fotar ett bröllop skulle jag verkligen vilja lära mig. Sen att jag väljer naturfotograferingskursen är för att jag själv älskar att fota i naturen, speciellt blommor och djur i macro, och all hjälp och tips man kan få vill jag ha för att skapa intressanta och vackra naturbilder som man sen kanske kan framkalla och ha på väggen :)

Ska väl tillägga dock att om Emelie hade lanserat sin barnfotograferingskurs hade jag helst velat vinna den då det är det som intresserar mig mest för tillfället. Men jag får väl hålla tummarna för att hon blir frisk snart (hon är sjukskriven just nu) och gör klart sin barnfotograferingskurs så fort som möjligt så jag kan köpa den! :)



Här är webbkurserna man kan välja på om man skulle vinna :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: