vulnerable -

Stadsbesök

Idag var jag, Totta och Ronja in till stan. Vi åt lunch på Krikelin och gjorde lite ärenden. Var bla på Phonehouse så Totta fick ett nytt skyddsfilm till sin mobil, på Clas Ohlson och köpte en stektermometer, på POP och köpte en klänning för Tottas presentkort. Jag var även in på Hamm&Nilsson för att kolla om dom hade noter med akompanjemang till låtarna Sandra ska sjunga på Ronjas dop, men det hade dom såklart inte så jag måste prata med pappa om hur vi gör nu. Dop är i alla fall bokat nu till lördag den 3 mars kl 15.00 i Sunne kyrka, så nu måste jag fixa dopinbjudningar så vi får skicka iväg dom så fort som möjligt!


Klänningen vi köpte idag, blev i storlek 92, bra att ha lite kläder sen när hon blir större :)
Totta fick välja klänning och då tyckte han den här var finast :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: