vulnerable -

Torsdagen

I torsdags klev vi upp och gjorde oss i ordning. Sen gick jag och Ronja bort till Majkii och Aylin för att titta på deras lägenhet och kolla på Majkiis symönster. Blev att jag fick ett mössmönster med öron på, skitgulligt!

Efter matning av småttingarna klädde vi på oss och tog en promenad in till stan där vi mötte upp Mickan. Vi gick runt på lite affärer och så blev det den obligatoriska fikan på Törners ;) slutligen blev det ett besök på panduro och lite mer inköp av doppyssel..

Sen åkte jag och Majkii hem med bussen. Natta Ronja och åt middag, sen blev det sytajm för mig. Gav mig först på att sy mössan och det gick rätt bra. Inte helt nöjd men klart godkänd. Efter det sydde jag två fina napphållare till Ronja och dom blev jag riktigt nöjd med :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: