vulnerable -

Tisdagen

Efter vi varit på sjukhuset gick vi in till stan då Totta skulle jobba. Jag och Ronja gick och hälsade på Mickan och Philip. Ronja satt en stund och flörtade med Philip och han fick henne att skratta, så söta :) Efter surr och så begav vi oss upp på stan och mötte upp Mikaela K och Sandra och Alva. Gick bort på Åhlens och åt lucnh där tillsammans. Jag åt jättegod smördegsinbakade lax med rotfrukter, MUMS!

Sen kom Lollo in och vi gick på stan. Var bla på Loppisarna, Syssla och Hamngatan. Dom har så mycket fint, men dyrt på Hamngatan :/ På loppisarna hittade jag nästan inget, bara en gul påskhare som var så söt så jag köpte den till Ronja. Efter ett tag blev det fika på Törners och matning av barnen. Sen gick vi lite mer på stan men en efter en åkte de hem så helt plötsligt var det bara jag kvar :P Gick och strökollade på Kappahl, HM, Lindex och Cubus men sen tog jag och åkte hem. På golvet i hallen låg det tre paket till mig, passande att mina traderafynd kommer den dagen Totta är på jobb och inte ser att jag handlat ;) De innehöll i alla fall klänningen Ronja ska ha på dopet (som ni inte får se än i bloggen), en mössa och en klänning med leggings till, jättefint alltihop!







Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: