vulnerable -

Görda & Prinsen

Tillbaka från stan och kylan. Fy så kallt det gått och blivit, jag som var så nöjd över att denna vinter minsann hade varit så mild. Hoppas det här är enda köldknäppen och att vi får en varm förvår sen :) Det blev så att jag fick väcka upp den lilla sötnötan, det tog emot rätt mycket då och låg och trynade så sött, och skönt antar jag, men hon somnade snabbt om så fort jag packat ner henne i vagnen och kommit ut genom porten. Höll på att missa bussen, men antagligen såg busschauffören mig på håll för han väntade så snällt vid busshållsplatsen tills jag hann dit :) Det lönar sig alltså på flera sätt att ha ett stort reflexskydd på vagnen!

Inne i stan snabbshoppade jag en dricka och en ny saftflaska och sen gick jag upp till Gamla kyrkan och satte mig med mamma, pappa & Lollo som också var där för att lyssna på vår duktiga lillebror :) Han och prinsen är så duktiga och jag gillar faktiskt de flesta av deras låtar trots att det egentligen inte är min musiksmak. Jag hade inte tänkt på att det kanske kunde bli lite väl högt för Ronja, varav jag inte hade några hörselkåpor till henne, men det var inte så högt och så la vi vantar över öronen för att dämpa, och jag antar det gick bra för det lilla flickebarnet vaknade inte ens :P

När konserten var slut blev det lite ströshopping på Hemköp i väntan på bussen. Och sen vi kom hem fortsatte lillan sova i sin säng (hon måste verkligen vara trött efter att ha sovvägrat hela förmiddagen). Och jag har stökat undan veckans tidningar, dagens disk, alla lillans utekläder och vagnsgrejer, vikt och lagt tvätten där den ska vara osv. Nu är det rätt städat och fint igen så nu tänkte jag sitta här framför min käre dator och kolla på någon film eller serie och äta polly och dricka saft, det är jag väl värd? :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: