vulnerable -

Vårjacka

Idag kom Villervallas lila Dotstar-jacka som jag vann på Tradera. Och OJ så fin den var i verkligheten! Jag trodde det skulle vara i prasseltyg, men det är ett hårdare slitstarkare tyg och dessutom inte glansigt, vilket jag gillade skarpt! Den är i storlek 80, men den är liten i storlek så Ronja kan redan anävnda den :) Blir en perfekt vårjacka! Såååå nöjd!

Sen var det så roligt för scarven jag köpte nyligen var i samma färgkombination och hennes gamla lila mössa matchar jättefint! Dessutom provade hon den utan på sin gula onepiece från Villervalla och det var sjukt fint ihop tycker jag! :)






kickan

Sötskruv :)



PUBLICERAT: 2012-04-18, 21:27:01 | URL: http://kick86.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: