vulnerable -

Tisdag 17 april

Det gick jättebra för Ronja att bada trots att hon vaccinerats idag! :) Men för säkerhets skull, och för att jag ville fota, så struntade jag i att bada idag och stod på land redo att ta Ronja om hon skulle bli gnällig och ha ont. Men hon var som den fisk hon brukar vara :)

Efteråt var hon riktigt trött dock.. Vi åkte förbi Barnens hus en sväng och kikade på bilbarnstolar, men jag blev då inte nå klokare. Tycker det är mer djungel än vagnar. Känns mer viktigt med säkerheten med en bilstol också, så man vill ju inte råka köpa nåt jävla b-märke. Nåja, är ett tag kvar tills vi kan byta då de är ffrån 9 kg. Men om 2 månader borde hon ju väga över 9 kg tycker jag, 700 gram kvar..

Vi stannade till i Lillänge också men sen åkte vi hem och jag började med min efterlängtade middag, flygande jakob :) Det var gott, men nästa gång tror jag att jag ska våga ha i lite mer av chilisåsen, det blev lite tam smak idag. Efter middagen fick Ronja gå och lägga sig, var tänkt att det bara skulle vara en kortare vila, men hon fortsatte sova och jag har inte hjärta att väcka henne, sen tänkte jag att hon har fått sprutor idag och badat så hon kanske behöver all sömn. Får väl se om hon sover hela natten eller om hon tycker det är morgon kl 3 inatt ;)

Jag har i alla fall slappat i soffan ikväll (efter att disken och maten var undanstökad). Kollade på BB och sen var det ju DH, men det slutade asdåligt ikväll :( Nu har jag nyss matat Ronja och det låter som att hon inte somnat om, hon såg rätt pigg ut :/ Så jag ska väl också gå och lägga mig och hoppas på att hon somnar om :)







Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: