vulnerable -

Skärtorsdag

Efter de vanliga morgonbestyren här hemma klädde vi på oss och packade in allt i bilen och drog in till stan. Köpte presentkort till Lollo på Syssla, godis till Tottas påskägg på hemmakväll och sen åkte vi vidare mot Lillänge. Köpte två flarror vin som vi får se om de förbrukas i helgen eller ej ;) Och så åkte vi och hämtade ved viod PC där Andersson går i skola :)

Sen åkte vi mot Ope. Var ute lite, men vädret var inte nå roligt idag heller så vi hamnade inne. Hjälpte till med maten och så spelade vi lite rumble och snackade. Sen svidade vi om till påskkärringar då man var tvungen att klä ut sig för att få någon middag ;P

Middagen bestod av fläskfile, potatisgratäng och sallad. Till efterrätt blev det marängsvisch fast man fick plocka ihop den själv. Blev bara bananer och glass för min del då jag inte är så jätteförtjust i maränger. Sen blev det paketöppning för mamma och Lollo. Vi firade båda eftersom de fyller så nära varandra och mamma&pappa kommer vara borta hela veckan som kommer. Lollo fick mest presentkort på Syssla och pengar, och så en gammeldags klocka som jag hade köpt :) Mamma fick en middag någonstans av Kerstin, och av pappa likadant fast i Italien. Av Lollo, Sebbe, Carro, Kerstin, och mig (med familjer) fick hon ett presentkort på massage och så fick hon presentkort på att få gå till ett medium för en konsultion. Hoppas hon ska gilla det! :) Så blev det massa surr tills Ronja vaknade till vid halv 9. Mata henne, och sen packa ihop och fara hem igen.









Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: