vulnerable -

Bra dag

Idag klev vi upp och gick iväg på kyrkis till kl 10 ungefär (efter Ronjas första sovstund). Ronja låg mest och bet på leksaker men på sångstunden satt hon och skrattade och hickade om vart annat.

Efter det var slut packade vi ner henne vagnen och åkte in till stan. Fikade på Krikelin och sen gick vi och hälsade på Sandra och Hanna. Blev surr, lek och fika, trevligt värre :)

Sen gick vi till Maxi och handlade middagsmat och sen gick vi hem. Började med maten som idag blev ugnskorv och hemgjort potatismos. Den här gången använde jag potatispressen och moset blev jättebra! Totta berömde mig flera ggr för att det var så gott och åt alldeles för mycket :)

Efter maten lekte vi lite med Ronja. Försökte få henne att krypa och rulla från mage till rygg. Det går sakta men säkert framåt :) Sen la jag henne och testade den sk "5 minutersmetoden" och ha det funkade rätt bra. 2 ggr var jag in och stoppade i nappen och sa Godnatt, sen sov hon :) Min duktiga tjej!

Nu har Totta kommit hem från Maxi, vi blev sugna på vattenmelon, så nu ska jag skära upp den och sen ska vi se på Mästerkatten i stövlar :)

Imorgon blir det BVC med vaccinering och sen babysim om hon är pigg :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: