vulnerable -

Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Inget speciellt jag kan komma på.

Har du några nyårslöften?
Sluta röka, men det har jag inte hållt!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Dom flesta av mina vänner fick barn. Meya, Morgan, Sebastian, Alva, Maj, Enya och Novali föddes bla under 2010 :) 

Vilka länder besökte du?
Bara Norge tyvärr. 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Bla 28 maj när Morgan föddes och 7 juli när Alva föddes. Annars 21 augusti när jag blev gudmor till Morgan.

Vad var din största framgång 2010?
Haha jag har fan ionte haft någon framgång alls under 2010. Står still på jobbet och privat har inget speciellt hänt mig, men än att jag fått blivit moster ytterligare en gång, och gudmor. 

Största misstaget? 
Det enda som jag verkligen tänkt på som misstag under 2010 var vilket misstag jag gjorde våren 2008 när jag blev Recallare. Detta pga att kornbodarna fått blivit hemskickad med lön massor medan jag inte ens fått flexa :( 

Bästa köpet?
Minns inte om det var under 2010, men förmodligen, så mitt objektiv 50mm f 1.8 :)

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Alla bebisar som kom till världen. Allt mys med mina syskonbarn och kommpisars barn.
Att få äran att bli gudmor! 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Eminem & Rihanna - Love the way you lie
LÄTT ÅRETS BÄSTA LÅT.. tills jag hörde samma låt part II. Båda dom är årets bästa låt! :P 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Ingetdera tycker jag.. 

Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med mina vänner.. 

Favoritprogram på TV?
Under detta året upptäckte jag How i met your mother och big bang theory, så dom då :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var och kollade på bilar :(
Men sen bjöds det på fondue hos Jon och Helena samt spel så vart en bra dag i alla fall :) 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Leggins, treggings, linnen och koftor :) Så bekvämt som möjligt!

Den bästa nya personen du träffade?
Alla små underbara bebisar som fötts under året.. Annars har jag inte lärt känna så mycket nytt folk faktiskt.



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: