vulnerable -

12 - I min handväska

Ja nu fortsätter jag på den där jävla listan :P

I min handväska hittar man MYCKET
. Tops, tamponger, servetter, ipren, nycklar, passerkort x 2, tuggummin, godis (oftast klubbor), korthållare med viktigaste korten, hörlurar, mobilladdare, koffeintabletter, små post-itslappar, kapsylöppnare, tändare, kamera, fickspegel, reflexer, småmynt, läppsyl, skavsårsplåster, halsband, parfym, duttar, kvitton, påsklämmor, bilnycklar och säkert något annat smått och gott ;)

När jag inte har med handväskan brukar jag bara ta med: Korthållare, nycklar hem, mobilen (ev laddaren om jag ska vara borta hela dagen) och läppsylet. Läppsylet och mobilen går jag ALDRIG utan. Finns inget jag får mer panik över att "tros ha tappat" som mitt läppsyl :( Är så sjukt beroende av den lilla muppen!

        
 
En rolig sak är ju att av alla tusen grejer jag har i väskan så är det inget smink :P Smink tar jag bara med när jag reser bort över natten eller ibland när jag ska på krogen..


Louise

Shit fan du har ju fan ett helt jävla hus i din handväska! :S haha



PUBLICERAT: 2011-01-09, 04:53:20 | URL: http://frankigor.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: