vulnerable -

Fina filten

Idag vart det en tur till stan igen, jag och lillan. Inne i stan mötte vi dock upp Sandra och hennes Alva. Det blev besök på expert för att framkalla mer julkort och några bilder till. Sen gofika på törnes på Domus, har börjat gilla dom igen sen jag (i måndags) upptäckte deras goda kalkonmacka med philadelphiaost på stenugnsbakat bröd (tror jag), sjukt gott både kall och varm (kan fås varm på riktiga Törnes).

Efter det gjorde vi lite fler affärer/ärenden, bl.a. Lämnade jag igen en klänning och ett par skor som vi fått till Ronja av mina arbetskompisar, då vi redan hade skorna och klänningen var lite liten. Bytte dock inte mot större, utan kom fram till att byta dom mot en body och filt istället som skulle bli mer använt. Hoppas dom vi fick sakerna av inte misstycker :p Insåg dock när jag betalade att det blev pengar tillbaka, och det kändes fel, så sen när Sandra åkt hem och jag väntade på Totta som skulle hämta oss, gick jag tillbaks till lindex och köpte en jättesöt pyjamas också.
Lägger upp bilder på "köpen", älskar filten... Så fin!!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: