vulnerable -

Lista

Ska skriva en "jag vill ha - lista" som min kompis Kickan hade gjort på sin blogg.
Men min kommer innehålla lite önsketänkande saker också då allt inte går att köpa för pengar. Inte om det ska vara äkta i alla fall..

1. Regelbunden massage så jag blir av med mina knutar och sånt, helst 1 timme 3 ggr i veckan.

2. Mycket längre, tjockare hår.

3. Lollo, Carro och mina syskonbarn närmare så jag kan umgås/gosa/leka med dom oftare.

4. En Iphone 4.

5. Ett nytt jobb.

6. Ett eller flera nya objektiv som är superbra. Helst ett macro-objektiv. En bättre kamera också.

7. Gratis laserbehandlingar så jag blir av med alla ärr och hår under armar, på ben mm. Vore nice!

8. Pengar :D

9. En varm utlandsresa äver hela vintern + betald semester under hela vintern.

10. Lyckliga och friska anhöriga, vänner osv. Gärna mig själv också!


     



Kommer inte på något mer just nu. Får göra en ny lista när jag gör det.


Louise

åh jag vill också leka.. :( hehe



PUBLICERAT: 2010-10-02, 15:35:17 | URL: http://frankigor.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: