vulnerable -

02 - Min första kärlek

Jaha, vad räknas dit då? Första gången jag blev kär var i alla fall i en kille som hette Willy. Vi gick i samma klass på Ope och vi kanske gick i trean första gången vi blev tillsammans. Jag minns att vi alltid hade småbråkat sen han flyttade till Ope och börjat i min klass, jag störde mig så sjukt mycket för att han var 3 dagar äldre än mig. Innan han kom hade jag varit äldst i klassen, och på den tiden var sådant där sjukt viktigt för mig! :P

Hur som helst hade jag aldrig varit kär och inte brytt mig speciellt mycket om killar alls. Min bästis var alltid kär i någon kille och höll på att "larva" fram och tillbaka, spec mellan två killar. För mig var dom mina vänner bara helt enkelt och jag var ju så upptagen med att sluka böcker och plugga 24/7, haha :P Men så tror jag att han skickade en kompis, eller om han skrev en lapp, och frågade chans på mig. Jag trodde först det var ett skämt, men det visade sig att han var lite kär i mig. Då blev jag plötsligt jättekär i honom och vi var väl ihop ett tag. Sen tog det slut, men jag kunde som inte släppa honom riktigt, utan var väl mer eller mindre kär i honom ända tills han flyttade igen, eller när jag slutade på Ope (i femman). Vi var dock ihop en gång till men minns inte hur och varför det blev så.


Louise

haha vafan! Jag visste inte att ni var ihop alls! Jag visste att du tyckte om honom men inte att ni var ihop!! :O haha



PUBLICERAT: 2010-12-05, 15:54:04 | URL: http://frankigor.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: