vulnerable -

- Poetry

Jag ligger hemma och är sjuk. Tänkte passa på då och göra lite saker jag inte hunnit/orkat innan pga 10 timmars passen jag kör nu. Självklart skulle man råka på en försskoleförkylning också, menmen. Det kommer alltid något gott ur det onda. Imorse började jag min dag med att kolla på dubbelavsnittet av DH, dvs säsongsavslutning. Men fy så bra det var. Längtar redan till hösten.. Nä, vill ha en låååång fin sommar först!

I alla fall har jag idag gjort något jag inte gjort på många år.. Skrev en dikt. En halvsorglig, men ändå lite kärleksförklarande dikt. Är lite småstolt, även om den känns väldigt klyschig. Men det kanske inte gör något, ska kolla med personen som beställde den vad han tycker. Sen får vi se då om den duger eller om jag måste anstränga mig mer. Gick ju ändå relativt fort att knåpa ihop den trots att det kändes att det var länge sen jag skrev dikter. Och nej, jag tänker inte lägga upp dikten här eftersom den kanske inte är klar, och för att personen som ville ha den kanske inte vill att vem som helst ska läsa den..


Bjuder på en bild på en av dom fina Orkidéerna jag köpte förra veckan istället :P



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: