vulnerable -

- Lördagsbilder

Så kommer det bilder ifrån lördagen när vi var hos Jessie och Petter i Mörsil då. Under dagen tog vi det lungt och vid fyrasnåret satte alla i huset igång med att laga mat. Jessie behandlar nämligen sina gäster som slavar :P

     
Emelie gjorde dip              Jag gjorde sallad           Jessie gjorde maten

     
Jessie blandade massa röda drinkar
Totta föredrog sin öl, men drinken satte fart på honom
Jessie själv nöjt nog mest av sin drink och fyllde på den flitigt

 
  
Emelie och Jessie. Syns det att hon vart utomlands i flera månader?
Frida, Madde och Jessie

  
Ozzy the Coverband som spelade på Folkan i Mörsil
Tror att han i vänstra bilden var Jessies farbror, men är inte helt hundra..


På söndagen åkte vi och köpte med pizza hem
Kolla vilken fin form det var på den va? :P
Tydligen så är dom nya i branschen, och det kan man väl hålla med om..


Totta

men den va god


Jessie

Det hoppas jag verkligen att den var Totta, för jag la verkligen ner mkt tid på den :) Hela min själv om jag får be! :p

Men du Maddelito, du får det till att framstå som om jag vore en jäla alkoholist! Och det tycker du väl ändå inte att jag är? ;)

Var skojigt att ha er här i alla fall, hoppas det inte var sista gången!



PUBLICERAT: 2009-03-04, 14:18:13 | URL: http://jasminek.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: