vulnerable -

- Lägenhetsbestyren går framåt!

Ligger på golvet i vardagsrummet och har gått igenom några flyttkartonger som innehåller prydnadssaker och sånt, en del får ligga kvar tills vi fått alla möbler hyllor osv på plats, en del hamnde i en loppis låda och lite saker tog jag fram. Har också nästan sorterat klart alla mina smycken, sjukt vad mycket jag har, och nästan hälften av dom är med fjärilar :p

Hade en jättetrevlig helg hos Jessie och Petter :) Mycket skratt och tok! Ska väl försöka ladda upp några bilder sen, men nu orkar jag inte och sängen kallar på mig.. Vi var in en sväng på Europa Möbler igår och lyckades äntligen hitta en tv-möbel som kommer passa ihop med resten av möblerna vi ska köpa (färgmässigt alltså) så imorgon ska vi ringa och beställa den.

Fyndade även en fin lampa på EM som hade lövmönster, och nu lyser den så fint i taket i sovrummet :) Och så var vi och hämtade en lampa inne i stan som vi köpt på Blocket, så snaart har vi ljus i gästrummet också, så fort Totta fixat en sladd eller vad det var. När det kommer till elektrictet får han sköta det helt och hållet utan min inblandning! Så fixade han taklampan i vardagsrummet och jag hängde upp ett par jättefina lila gardiner som vi fick av Tottas mamma, så nu ser det mycket bättre ut :)

Dock skulle jag vara vänlig och hjälpa Totta i fredags att montera ihop dom 6 stolar vi var och hämtade på Jysk. Men fy fan vad jobbigt det var! Lilla klena jag kämpade jättelänge med att få till det, men det slutade med att Totta fick gå och skruva åt dom ordentligt några varv till efter mig :P Men jag försökte ju i alla fall och gjorde mitt bästa!


Totta

du va så duktig så



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: