vulnerable -

- Torsdagssorg

Här kommer lite bilder från i torsdags då jag var med jobbgänget en snabbis på G3 där dom skulle dränka sin sorg över att det var Moas sista dag på jobbet. Ofrivilligt skulle hon sluta, jävla Kornboden säger jag bara!
Hur som helst, blev ingen drink för mig för jag skulle vidare till badet och träna :/

           
Sandra               Jenny (sur?)             Moa                    Peter                    David



Micke och Alex

Med tanke på hur alla mådde på jobbet dagen efter så är jag glad att jag åkte och tränade istället :P


Louise

varför 'gubbe med sne mun' efter "jag skulle vidare till badet och träna" ? :O grr



PUBLICERAT: 2009-03-03, 23:56:41 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: