vulnerable -

- Spännande kväll i stan

Är min lillebror bäst eller är han bäst?! :D
Ikväll var jag, Totta, Lollo, mamma och pappa på Storsjöteatern och kollade på musikdirekts deltävling 1. Min lillebror var nämligen med och tävlade. Han rappade tre låtar han skrivit själv och som Bignick (världens bästa Nicke) hade gjort musiken till. Han var så jävla bra och jag är så stolt över min lillebror som är så begåvad!

Sen när alla typ 13 bidrag gjort sitt var det dags för juryn att säga sitt. dom valde ut två jorkrar och sen gick en kille som var sjukt duktig på piano vidare.. Och så gick Görda också vidare. Och för er som inte vet, är det min lillebrors artistnamn :D Åhh så glad jag blev för hans skull! Nu står han i finalen som är den sista april, så jag ska förmodligen dit och heja då med! :) Grattis världens bästa lillebror!



     

                        Lillebror                  Papparazzin       Just fått veta att dom gått vidare!


Big Nick

Hussein hade gjort första beatet! :P Fan vad roligt att han gick vidare!!


Louise

Äg-Görda! :D Fett stolt! ^^



PUBLICERAT: 2009-03-22, 19:04:21 | URL: http://lphant.blogg.se/
Kickan

Hehe,visste inte ens att du hade en lille-bror men nu vet jag det! :)



och jag säger naturligtvis grattis till HAN! :)



PUBLICERAT: 2009-03-24, 22:00:45 | URL: http://kick86.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: