vulnerable -

- Nothing is ever really forgotten

Jippyyyyy! Äntligen har vi fått våran soffa :) Dessutom fick vi tv-bänken idag så nu börjar alla möbler falla på sin rätta plats, det enda som saknas nu är Tottas morbror som ska borra fast listerna i gästrummet och sätta upp skåpet i badrummet. När det är klart har vi bara några hyllor och tusen tavlor som vi måste komma på vart dom ska vara :P

Annars då så har jag vart iväg och tränat idag trot eller ej. Båda jag och Lollo är totalt opepp nu för tiden på detta, men vi känner oss båda tvingade pga den andra, så då åker vi dit i alla fall. Är ju bra på sitt sätt :P Sen passade jag på att sola igen, nu börjar det märkas lite smått också. Tyvärr finns det en nackdel för mig att bli brun, och det är att alla ärren framträder mer och blir vita :(




"you hold the answers deep within your own mind
consciously you've forgotten it
that's the way the human mind works


whenever something is to unpleasant,
to shamefull for us to entertain,
we reject it


we erase it from our memory
but the imprint is always there
nothing is ever really forgotten"


Evanescence - Understanding


Marica

Ja visst blir man. Man överreagerar och kan inte tänka förnuftigt. Det är så sjukt jobbigt.



PUBLICERAT: 2009-03-19, 23:21:44 | URL: http://ventesimo.blogg.se/
mickis

är det en uppgradering av lägenheten? :P ni ha köpt så mkt nytt menar jag :)



PUBLICERAT: 2009-03-20, 07:44:14 | URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Louise

Yeah! Soffan!! :D nu blir det snart parteeeeey ju! ^^



shit vi måste bli mer pepp! Jag måste komma i min balklänning om typ två månader ju! :S



Men kan man inte med hjälp av laser förminska ärren och så? har jag hört någonstans iaf..



PUBLICERAT: 2009-03-22, 19:02:20 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: