vulnerable -

- Madde och Feffe rycker ut!

Nåja, idag vart en rätt bra dag i alla fall, trots att det fortsatte snöa hela förmiddagen. På jobbet slapp jag verifiera, utan fick istället öppna kassaposten och packa lådor till scanningen. Kanske låter tråkigt i era öron, men jämfört med verifieringen var det "kul" och tiden bara flög iväg! Så skönt, jag hoppas jag får göra samma sak imorgon med, tills jag ska stå i öppningsrummet alltså. Får se hur det går, med lite tur kommer Skv och löser av oss!

Efter jobbet åkte jag hem och åt lunch med senaste DH-avsnittet. Gud så spännande det var idag, men mer spännande att vänta på fortsättningen, som GIVETVIS kommer dröja några veckor. Hmpf! Tur att jag har mycket att se fram emot tills dess!

Efter 3 kom älsklingen hem och jag satt med honom medan han åt middag och hjälpte honom att komma ihåg allt han skulle ha med sig. Sen drog han till Umeå efter 4, och jag åkte på att vara magsjuketaxi! Min vän Sandra var klen och behövde blåbärssoppa, så jag fixade det! Dock vägrade jag träffa henne mer än o lämna över varorna, för någon magsjuka vill jag inte ha nu när vi ska åka bort!

Efter det tog jag mig en sväng på stan, men som vanligt hittade jag inget av värde. Sen kom jag på den briljanta idén att åka till Ope och hämta mina gardiner som mamma sytt upp åt mig (ja, jag är hjälplös när det gäller att sy). Sen stannade jag och prata/åt med dom ett tag.

Sen brummade jag hem och slog på Australia, men vad var det för film? Trodde det var typ en "Pearl Harbour" film, men inte. Orkade inte ens se klart den, får se om jag gör det imorgon, för såå intressant var den då inte. Efter det skulle jag plugga var det tänkt, men nä. Istället har jag noggrannt gått igenom typ allt jag behöver veta/fixa inför resan till helgen, samt svävat in på tex blocket och letat efter en PS2a. Ojoj, är duktig på att undvika plugget i alla fall!

Nu blir det sängen för jag har varit uppe alldeles för länge redan!


Gardinerna :)


Louise

Vad fint det blev ^^



PUBLICERAT: 2009-03-24, 19:47:27 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: