vulnerable -

- Ingen bad hairday här inte..

Utan snarare en dålig ryggdag. Fy fan fattar inte, fick ont i ländryggen på en gång jag satte mig på jobbet. Kände så väl igen smärtan, den brukar nämligen komma så fort jag sitter i fel stol på jobbet. Men idag satt jag i min vanliga stol och ändå fick jag ont :( Tillslut gav jag upp och åkte hem en timme tidigare, när jag fick veta att vi var för många på jobbet. Tog dock lång tid innan det onda gick över, och linimentet fick bli räddningen.

Vid 7 kom i alla fall Andersson, Morgan och Christine hit och vi har suttit och spelat spel tills nu, riktigt kul. M&C hade även med sig lilla söta Theo, så lite gos med honom blev det också! Nu har jag fått huvudvärk och tror det beror på vätskebrist, så jag överväger att svepa massa saft och krypa ner i sängen..



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: