vulnerable -

- Fullmåne eller vad?

Nu är jag inne i tacosvecka igen. Idag är tredje dagen med tacos, och idag har jag ätit det både till lunch och middag. Något proppmätt eftersom det blev så sent innan vi kom hem från Ope/Kvantum. Såg klart på Bolt också som jag somnade ifrån igår. Söt film, speciellt hamstern! Men jag gillade inte att Bolt hade sån mansröst, skulle vart bättre med en söt pojkröst ju!

Om det är möjligt så är jag mer trött än vad jag brukar vara. Igår la jag mig tom efter kl 9. Dock sov jag dåligt heeela natten. Fattar inte vad det är för fel. Men det känns som att sängen krympt, som att ingen ställning är skön, och som att jag är stressad över att försvoa mig. Suck. ska hoppa i säng alldeles strax och runda av med mina "all-the-time-favourites-vänner!" Kan inte få nog av den serien, är säkert inne på min 6 runda nu av att kolla igenom säsongerna i streck.

Jag vet att jag inte har skrivit ett dugg än om helgen och resan, men imorgon ska jag inte göra något speciellt förrän vid halv 5 när jag och Lollo ska träffa tyrannen på Step In igen :S Så efter jobbet ska jag lägga in alla bilder och skriva om det! Om jag inte råkar slå på Gossip Girl som kommit ut med nytt avsnitt ;P Tur att någon serie släpper nya avsnitt medan DH och Betty tar break i några veckor!


Malin

Jag vill också se Bolt! Jag tror nämligen att hamstern äger.. ;)



PUBLICERAT: 2009-04-01, 00:47:58 | URL: http://www.backahastar.se
madde

hahaha det gör han verkligen, speciellt med sitt "mohahahaha" skratt! :P



PUBLICERAT: 2009-04-01, 07:31:15 | URL: http://vulnerable.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: