vulnerable -

- Förmår mig inte att göra ett skit

Alltså vad är det med mig och min självdisicplin? Kommer någon ihåg att jag lovade att blogga mycket i helgen? Om inte så synd att jag påminde er. Men liksom, tiden har funnits, speciellt igår på dagen när jag itne gjorde mycket alls. Men hur mycket har jag bloggat? Ingenting. Nej, så duktig är jag att jag inte ens kan göra det.

Nåja, nu ska jag blogga, för egentligen ska/BORDE jag plugga, men som den extremt duktiga tjej, på att hitta på ursäkter och tusen andra saker att göra,som jag är, så ska jag chatta med min Lisa istället och passa på att blogga. Åh vad jag är stolt över mig själv.. Noot!

Dagen idag har tillbringats i vår säng med vänneravsnitt efter vänneravsnitt, plus en massa tattar-cola från Coop, samt en halväten submacka från inatt :) Efter att huvudvärken gått över städade jag lite, tog hand om disken och vek ihop alla nytvättade kläder. Sen vart det en dusch, och sen hamnade jag här..

Nu ska jag gå och fota lite i lägenheten och ÄNTLIGEN lägga upp bilder på det vi fick emd oss från Ikea. Bloggar snart igen!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: