vulnerable -

- En skön lördag

Hejsan hejsan. Har vart en riktigt lugn och skön helg må jag säga! Efter fredagkvällens äventyr blev det inte mycket mer gjort, och jag la mig redan vid 12 tror jag. Har i alla fall inget minne av vad jag gjorde?! Totta spelade dataspel vet jag, men vad gjorde jag? :P

Lördagen blev en "tidig" morgon, och ni vet varför vid det här laget. Dock är det bra på ett sätt att komma upp redan vid 9 för man hinner med så mycket mer. Jag och Totta tog varsin dusch, sen gjorde vi frukost. Sen satt vi och slöa framför tvn, tills jag kom på att vi kunde åka till Brunflo och gå på Sedins färgaffär, plus svänga förbi Lillänge så han kunde köpa lite öl. Han hade nämligen struntat i det bara för att jag inte skulle ha nåt :P

Så vi satte oss i bilen och brummade mot Lillänge. Sen vart det Coop, bolaget, Fresks. Efter det var klockan 2 och det var försent att åka till Brunflo. Istället väntade vi ut tid genom att besöka Ixohouse, Barnens hus, Triconor, ner på stan och Mittpunkten, Videoteket mm. Sen åkte vid till Max och åt middag vid fyratiden. Är lite småstolt över att jag inte köpte något, mer än mat och chips, på alla affärer vi besökte!

Efter Max åkte vi hem med matkoma och la oss i sängen och glodde på lite Vänneravsnitt. Sen dök Andersson upp och vi spelade Chicago och Plump. Trot eller ej, men jag vann på Chicago igen :P Plump med för den delen. Sen dök Dudda och Arrak upp och vi spelade Bonzana (beans) och sen Östersundsspelet. Riktigt trevlig och lugn kväll, precis vad jag ville ha!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: