vulnerable -

- Den bästa nyheten på länge!

Nu ska jag berätta om den glada nyheten; jag har äntligen blivit moster (igen) :D
Idag fick jag sms av Jörgen som skrev att igår föddes deras lilla dotter och att alla mådde bra efter allt :) Jag är så himla glad att allt gick bra för dom och att dom äntligen har fått sitt lilla barn dom längtat efter! Jag har också längtat! Men det har verkligen inte varit lätt för dom, speciellt Carro, under graviditeten, men nu så är det klart och dom fick den finaste lilla flickan i världen!

Längtar så tills jag får träffa henne och hålla i henne, och äntligen kan Carro få alla saker jag köpt på mig för att ge barnet. Och mer lär det bli :p Jag fick en bild på henne på mms idag, men jag väntar med att lägga upp några bilder tills jag kollat med hennes päron om det är okej :P



Nåja, stort grattis till Carro och Jörgen som äntligen blivit föräldrar.
 Och jag vet att dom kommer bli helt underbara föräldrar! :)


Erika

Åååhh! Grattis! Snygga-Moster-Madde! Låter grymt bra :)



PUBLICERAT: 2009-03-12, 12:15:54 | URL: http://eriikan.blogg.se/
Anonym

åååååh!!! Hon är så söt! Hon ser ut som en liten Carro :')


Louise

(glömde fylla i namn på förra kommentaren..) :P



PUBLICERAT: 2009-03-12, 15:33:35 | URL: http://lphant.blogg.se/
lillebror

känner precis likadant! :)


Kaka

Grattis till dom :)



PUBLICERAT: 2009-03-13, 01:54:36 | URL: http://cookia.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: