vulnerable -

- Förälskad

Hej. Jag har ju faktiskt slutat med min extremt jobbiga period av praktik och jobb. Sista dagen var den 4 juni, men allvarligt talat, jag har inte riktigt kommit in i mina gamla vanor än. Dels för att denna vecka var kvällsveckan på jobbet, vilket innebär 12-17 för min del. Jag har haft provtagningstid och besök på UM innan jobbet, plus att jag försökt att umgås så mycket som möjligt med Carro, nu när hon ändå har varit här uppe. Till råga på det köpte Totta Sims 3 åt mig, så det har funnits en del roligare saker att göra än att hålla bloggen vid liv :P

Hur som haver så är jag jättekär i Pinks nya låt Please don't leave me. Kan vara en av hennes bästa låtar. Förut har alltid Family Portrait legat mig varmt om hjärtat, men den här låten klår den med hästlängder. Kanske är det så att man gillar dom låtar, som man känner igen sig i, mest? Hursom helst är Pink jävligt bra, och jag tycker om dom flesta av låtarna hon gör.. Så varför ska man inte gå på hennes konsert i november? Jag vill.. Någon som ska dit?


Mosters gullfis :)
<3



Louise

GULLFISAN!!! :D Sötnöt-Isabelle! <3



PUBLICERAT: 2009-06-14, 22:22:57 | URL: http://lphant.blogg.se/
Lisa

Hon är så fruktansvärt söt!!!



PUBLICERAT: 2009-07-02, 00:22:50 | URL: http://utredningsfall.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: