vulnerable -

- Längtar så jävla mycket..

..till semestern nu!! Idag var jag och Totta och betalade en resa som vi ska göra på semestern.. Den 31 juli drar vi till Norge/Trondheim och tidigt den 1 augusti åker vi med flyg till Santorini, som är en av alla tusen öar i Grekland. Jag är så jävla glad nu att det äntligen blir av, fatta vad underbart att få åka utomlands en vecka och bara njuta av solen, badet, utflykterna på ön mm :)

När vi bestämde att det bara skulle bli en vecka vi drog utomlands så gav jag upp drömmen om Tunisien och började söka efter andra ställen, från Norge, och då var Grekland det land som vart intressantast, och då slutligen fastnade jag för vulkanön Santorini som var känd för sina solnedgångar (ser kameramotiven framför mig) och svarta lavastränder.
En rolig grej om Santorini är att ca 80 % av alla vykort från Grekland tas på den ön, så nu måste jag införskaffa mig ett stativ, närbildsfilter och mer minneskort tror jag :D


Hittade en bild på Google som jag lånar för att visa lite hur det ser ut där
Jag lääääängtaaaaar!
<3


Mikaela

Vad underbart :)

Du får ta massa fina bilder och lägga upp i bloggen eller på facebook så man får se.



PUBLICERAT: 2009-06-22, 18:19:21 | URL: http://mikalela86.blogg.se/
Louise

hoppas ni får en trevlig resa!!! :D



PUBLICERAT: 2009-06-23, 23:55:31 | URL: http://lphant.blogg.se/
Mikaela Jonasson

Men guuud va kul för er... Ni kommer säkert att få de fantastiskt! Kram



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: