vulnerable -

- Vilken underbar dag!

Ja men hej. Alltså kvällen var så sjukt trevlig och rolig att vi alldeles just kom hem. Åh detta var lätt en av dom bästa kvällarna på länge, och varför kommer senare. För jag är påverkad och trött och har ingen energi till att lägga in alla dagens bilder, så imorgon kommer alla dagens bilder plus text. Sorry, men så får det bli!

Och jag och Totta syndade nyss, tog oss en cigg som vi fick, men ändå, vi klarde en vecka, och det är inte dirket så att vi tänker gå tillbaka till gamla vanor. Nä, vi "unnade" oss en cigg nu och det får bli den enda på ett tag. Uppenbarligen klarade vi det fint att sluta helt tvärt och då kan man unna sig en någon gång ibland. Men endast en på flera dagar, bara för att inte falla in i gamla mönster. Bli inte besviken nu, för trots allt är det pga det "lugnade" vi röker. Och ibland vill man ha det och kan känna att man är värd det. tråkigt nog var denna cigg inte ens "god" så nu dröjer det nog ett bra tag innan det blir någon mer för min del! Godnatt på er, och håll utkik imorgon, tidigast kl 11, för jag är även värd en sovmorgon! :P



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: