vulnerable -

- Sos och hjälp..

Det bästa motargrument till "Men jag bor ju i detta hus, jag går här varje dag"  sas nyss utav Sissela Kyle i Hjälp; "Jag har sett Face off  och vet hur lätt man byter ansikte"  :P

Haha, rolig serie det där. Tror jag måste se om säsong 1 när Johan Glans skulle ta livet av sig i varje avsnitt.. ^^
Jag måste även ta och se Face Off någon dag, jag älskar den, den är en riktig klassiker!

Och appropå John Travolta så läste jag något hemskt i Aftonbladet härmodagen. Johns son dog för ett tag sedan vad dom tror pga ett anfall som ledde till att han slog huvudet i badkaret. I alla fall stod det i tidningen att ambulansföraren som kom till olycksplatsen och några andra högt uppsatta har utpressat John och hans familj på pengar för att inte läcka ut en bild på sonen när han just har dött.. Hur kan folk vara så hemska och respektlösa? Usch.. Sen ska jag ju inte ens börja med allt hemskt jag sett den senaste tiden som rör djur.. Allt gör så ont i hjärtat, och är så svårt att förstå. Är vi människor eller monster?


Louise

..som till exempel när dom plockar levande gäss på deras dun! it makes me a saad panda.. :'(



PUBLICERAT: 2009-02-02, 14:47:06 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: