vulnerable -

- Jättekul och mycket strul

Hej igen. När personen som ville kolla lägenheten gått vart det massa annat som kom ivägen för mitt bloggande.
Hur som helst, till att börja med var denna person lite skum.. frånvarande och så, får väl se om han/hon vill ha den eller inte. Totta hoppas, jag hoppas någon mer normal dyker upp, som kan ta den fortare än i Maj också..

Sen nästan på en gång när denna person gått kom vår käre Mr A ner på kaffe, och det ena ledde till det andra ;P
Nej få nu inte för er att vi hade trekant i soffan, det är gamla tider det ;) Nej Totta brände ut en film som hette The Deal så såg vi den samtidigt som jag och Totta tog fram all götta vi har och försökte få Mr A att äta upp det alternativt ta med sig det hem, det gick sådär..

Filmen var skitkul i vissa scener, jag och Mr A kunde inte sluta skratta någon gång. Skulle nog kunna se den igen! Sen den i alla fall om ni inte sett den för den var inte kass! Efter filmens slut fixade Totta Officeskiten åt mig och sen dess har jag suttit med bilderna till jobbet. Nu är jag äntligen klar, så om det är lite på jobbet imorgon kan jag skriva ut alla bilder och börja klistra upp. Trodde inte att det skulle ta så lång tid som det gjorde, men nästan 3 timmar har jag suttit och mixtrat, allt bara för att alla bilder var olika stora. Men vem kan jag skylla det på förutom mig själv? :/

Nu blir det sängen eftersom det blir lika tidig morgon imorgon. Tack och lov att det redan är torsdag imorgon :D


Jessie

Men herregud tjejen, är det bilderna som du började med när jag typ slutade som du fortf. håller på me? ;) Din lilla segpropp ;)

Hoppas det löser sig med lägenheten och att ngn nappade på min fina reklam :) Hemskt ju om ni ska behöva ha kvar den fram till i Maj och ni flyttar i Februari redan. Håller mina tummar för dig tjejen!



PUBLICERAT: 2009-01-08, 11:52:05 | URL: http://jasminek.blogg.se/
Totta

inte för mej eller



PUBLICERAT: 2009-01-08, 17:31:02 | URL: http://maryon.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: