vulnerable -

- Ett foto i timmen (lördag)

Hej här kommer gårdagens EFIT-bilder, nu kanske det är så att jag glömde att ta precis varje timme och så,
men jag har försökt göra det bästa av situationen i alla fall. Hoppas ni tycker det vart bra och roligt att se!
Kanske kör på en likdan dag idag..Får se!


11.40
Har nyss vaknat och sätter mig för att försöka logga in på bloggen.


12.55
Vi har nyss anlänt till vår nya lägenhet för att ta mått.


13.30
Vi håller fortfarande på med att mäta men är på gång att bli klar.
Detta är vardagsrummet :)



14.05
Har gjort bolaget och min älskling köpte en Asti till mig :)
Cidern kände jag själv att jag hade råd med :p


15.15
Kommer hem efter att ha varit på Mio och beställt en soffa (bild kommer i nästa blogginlägg)
Som vanligt vid solnedgångstiden är det jättevacker himmel när man tittar bort över Frösön!


16.26
Vi har varit hos Jon och Helena ett tag,
och jag tror Totta är väldigt fäst vid den här lilla söt-tjejen Rut!

 
16.50
Jon hade ansvaret för kycklingen, men råkade ha den för länge i ugnen, så den vart stenhård.
Han och Totta åkte iväg för att köpa färdiggrillad på Hemköp, och under tiden roade jag och Helena oss med att titta på förlovningsringar och snacka om att skaffa barn :)
(Totta borde veta bättre än att lämna mig ensam med Helena :P)


17.40
Äntligen kom killarna tillbaka och vi kunde äta!
Denna potatissallad som Helena gjort var jättegod, är så satans gott med Roccola, rödlök,
soltorkade tomater mm i sallad!


18.30
Vi har ätit klart och Moa ville spela Fånga ballongerna med mig :)


19.00
Rutan har hoppat i sin pyjamas och ska snart sova. Totta flörtar som vanligt med henne.
Han har även lärt henne "high five" så när man säger det och sträcker ut handen slår hon tillbaka,
sen vill hon göra det med alla andra hon ser också :)



20.11
Dags för lite spelande. Kampen mellan kvinna och man :)


20.57
Dricker god-cidern och spelar än.


22.15
Har spelat klart och det är dags för Guitar Hero.


22.45
Vi har lyckats övertala Helena att det inte är så svårt att spela och att hon kommer lära sig fort,
vilket stämmer bra, efter bara några låtar är hon redan bättre än mig :P


23.25
Totta och Jon får ta alla bossarna vilket dom klarar bra!


00.45
Helena vill ha cola och Jon kommer med alla deras sparade "slattar"


02.15
Jon tyckte vi skulle sjunga lite Singstar istället.
För en gångs skull vann Totta, och ganska överlägset också, men såklart visade det
sig att han hade fuskat och låtit Jon ha svår medan han hade lätt :P


03.30
Kommer hem och känner mig lite rund under fötterna.
När jag ska borsta tänderna lyckas jag missa hela handfatet och spottar brevid kranen istället :/


Totta

tycker du skulle ha skrivit vem som va bäst på spelet tjejer eller killarna jag vet :p


Madde

ja okej, killarna vann såklart! ett tag dominerade dom, men på slutet kom vi ikapp och var bara två frågor ifrån att vinna..



PUBLICERAT: 2009-01-11, 13:48:58 | URL: http://vulnerable.blogg.se/
Totta

hm va du ljuger vi vänta in er ju


Stefan Falkelind

Potatissalladen såg verkligen god ut. Den vill jag ha recept på.



PUBLICERAT: 2009-01-11, 17:04:14 | URL: http://falkelind.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: