vulnerable -

- Akut blogghjälp!

Men vad faaan? Jag satt bara och lekte lite med inställningarna, dock inte något i själva mallen. Men så skulle jag bara kolla vad som hände om man la till en beskrivning efter sitt namn. Ja vad händer då då, jo helt plöstligt står det "Vulnerable" mitt i headern över min fina blomma :@ Och hur får man bort den? Hjälp du som vet, för det är inte snyggt att den ligger där!

Jag kom på idag att jag måste ta och fixa en väska eller skydd till min dator, för hur ska jag annars kunna ta med mig den till Kramfors? Vill ju inte ha den liggande utan skydd direkt.. DAMN, så nu måste jag på Onoff eller något på tisdag innan jobbet, imorgon är det för mycket för att jag ska hinna med allt. Men, tur att det finns internet, då kan jag kolla upp i förväg om dom har någon billig som passar min, så slipper jag åka iväg i onödan annars!


Mikaela

Nee de förstår jag. Hur lång är barnskötar utbildningen då??



PUBLICERAT: 2009-01-18, 22:20:42 | URL: http://mikalela86.blogg.se/
Louise

du loggar in på din blogg och klickar till "Inställningar"

I rutan till "Bloggnamn:" skriver du inget.. Det var så jag fick bort mitt namn iaf.. try it ;)



PUBLICERAT: 2009-01-18, 23:34:32 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: