vulnerable -

- Ledsenhet

Hehe är svårt att hålla sig borta :P Men jag har en liten fråga, är det någon mer än jag som laddat ner den nyaste verisonen av MSN och som inte riktigt är helt nöjd? Som tex det här med att det inte längre står om kontakterna är upptagen, online, inte vid datorn etc? Utan istället är det bara olika färger vilket bara är irritersamt?! Eller är det bara jag som ännu inte funnit en knapp där man tar bort den funktionen? Hjälp mig om det är så, för jag är lite småbesviken över nya MSN..

Sen har jag denna helg gått och blivit förtjust i Coca Cola igen :O Totta köpte två st i fredags som jag drack upp åt honom. Sen drack jag Cola hos Jon och Helena igår också, och idag hos syster, och nu köpte Totta två till som jag nu dricker av :/ Dock är cola bara gott på stora flaskor, i glasflaska och någon gång ibland på burk. ALDRIG på 50 cl flaska, fattar inte varför men det smakar skit då. Och sån där BIB-Cola, fy fan säger jag bara!

Fortsätter snacka skit
med mitt lilla äppelskrutt. Åh vad jag saknar den bönan på jobbet! :(
Det är verkligen så sjukt tomt och tyst utan henne där, finns ingen som kunde liva upp stället som hon.. Lite ledsen får man vara.. Eller mycket. Jobbet suger utan Jessie, that's it!

Haha appropå det om ledsenhet, igår när vi var hos Jon och Helena skulle Helena och Moa gå över en snabbis till grannen för att långa Pippi på rymmen. Då tittar Moa på mig och säger allvarligt; "Vi ska bara gå över till grannen och hämta en film. Det går jättefort, så det är ingenting att bli ledsen för. Vi kommer snart, jag lovar."
Såååå söt den ungen är, och det är så himla kul att hon äntligen har börjat prata och så med mig och Totta och att Helena och Jon tom kan lämna henne ensam med oss och det går jättebra. Förut klarade hon knappt av att titta på oss för att hon var så blyg.. :)


Jessie

Ååh vad jag saknar dig med min goding!

Jag finner inga ord för hur tomt det är utan dig, herregud!

Den bästa tiden på Recall var med dig, du och jag och alla tokiga händelser och pratstunder som vi hade. När de fick komma och be oss dämpa oss lite (pga våra skratt som ekade i hela rummet).

Fasiken, saknar Recall...pga dig mitt röda äpple!



PUBLICERAT: 2009-01-13, 00:52:44 | URL: http://jasminek.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: