vulnerable -

- Sömnfenomen

Har inte sovit så bra inatt, rygen har värkt och ingen ställning var skön. Dock kände jag mig inte så trött när jag vaknade imorse halv 9. Är konstigt det där att även om man sover lika många timmar på helgen som på vardagarna, så känner man sig alltid mer trött av att kliva upp vid 6-7 än vid 9-10. Undra om det finns en forskning om detta fenomen..

Nu har jag i alla fall tvättat håret, packat och äter på en tacos, sen ska vi fara iväg mot Mörsil. Ska dock göra två avvikare in till stan och köpa en lampa, och sen till Europa Möbler i Dvärsätt. Nice, nice. Och om Jessie behöver mer tid kanske vi åker in på Kläddax också, vem vet :p

Ha en bra helg nu då, det ska jag ha i alla fall :D Ska försöka blogga imorgon kväll!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: