vulnerable -

- Lista nr 3

Den här hittade jag på Mickis blogg och tyckte den var rolig, också i och med att jag är uttråkad och vill svara på frågor om mig själv. Jag verkligen älskar sånt.. Kanske ska ha en frågestund någon gång så jag kan svara på saker ni faktiskt VILL veta om mig. Nåja, har en känsla av att mina få besökare inte skulle fråga något, just för att dom redan känner mig så bra..


Tre saker som skrämmer mig:
  • Höjder i alla former
  • Elektricitet
  • "Osäker" körning

Tre personer som får mig att skratta:

  • Mr Andersson (obviously)
  • Jasmine (världens bästa Karlsson)
  • Min söta lilla Lollofant

Tre saker jag älskar:

  • Vänner/Pojkvännen mina/min
  • Godis & Popcorn
  • Djur & bebisar/barn

Tre saker jag hatar:

  • Orättvisan i världen, så som fattigdom vs brats osv
  • Våldtäktsmän/Pedofiler
  • Djurplågare

Tre saker jag inte förstår:

  • Hur folk kan tjäna så snuskigt mycket pengar på film, musik, sport osv, när så många andra är skitfattiga och dör i svält och sånt
  • Politik
  • Matte B (funktioner, alegbra osv.) Hur fan kan ett plus och ett minus inom en parantes göra någon nytta? VEM fan använder sig utav det inom ett yrke som inte är mattelärare, fysiker eller forskare??!!


Tre saker som finns på mitt skrivbord:

  • Datorer
  • Högtalare
  • En studentmössa

Tre saker jag gör just nu:

  • Bloggar
  • Kollar blocket
  • Börjar bli trött

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

  • Skaffa barn
  • Åka utomlands till flera ställen
  • Något speciellt som kommer imponera på dom runt omkring mig, typ skriva en bok som blir askänd eller nåt sånt

Tre saker jag kan göra:

  • He käken ur led
  • Knäcka dom flesta lederna i min kropp
  • Jag "kan" dansa bugg (fy fan vad svårt det var att komma på saker på denna punkt)

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

  • Östersundsbandet Stum 
  • Andersson
  • Vad andra säger och råder dig till!

Tre  saker jag skulle vilja lära mig:

  • Fläta mitt eget hår!!
  • Bra engelska
  • Mer fotografering och Photoshop så jag blev ett proffs

Tre favoriträtter:

  • Tacos
  • Kinamat
  • Renskavsgryta

Jag utmanar:
Kickan
Lisa
Kaka


Jessie (Världens bästa Karlsson)

Tänka sig att jag får heta Världens bästa Karlsson, det måste nog vara det bästaste! :-D

Diggar dina svar vännen, och det är jätteroligt att läsa hur du svarar :p Gillar helt enkelt din blogg :)

Och du - snart är du här hos mig! Inte länge nu!

Ska förresten göra en egen lista jag med (eftersom du utmanade mig)...men not tonight...blir kanske imorgon? :)

Mååånga kramar till världens bästa äpple!



PUBLICERAT: 2009-02-26, 23:11:44 | URL: http://jasminek.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: