vulnerable -

- Hjälp mig!!

Åhhhh..... Jag är så less på den här bloggen och hur allt är så o-organiserat.. Jag vill ha en ny blogg, men samtidigt vill jag ha kvar mitt namn.. Vill inte bara radera allt på den här bloggen heller, men hur ska jag göra då? Behöver en nystart.. Jag vill helst göra om bloggen till en fotoblogg också och ha en underblogg som är mer privat, men ändå öppen för alla, men att fotobloggen ska vara direkt på vulnerable.blogg.se och inte massa extra skit i adressen.. Någon smart jävel som kan komma med ett tips nu så jag får som jag vill? Orkar inte ens tänka ut vilka alternativ jag har..

Dessutom behöver jag hjälp med att ändra desigen...någon frivillig?


M.

Fraga Robin. Han kan val allt?


Jessie

Hörru, tjejen som fixade min blogg är jätteduktig. Plus att hon har underflikar på hennes nuvarande blogg. Kanske hon skulle kunna hjälpa dig?

Du har henne inne på min blogg iaf...längst ner i vänsterspalten - Kia heter hon :)


Carro

Fråga Lilla syster hon har ju fixat sin för inte så länge sen .....



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: